Մեթոդաբանությունը
-
Էլ. գործիքներ
-
Խաղեր
-
Երգեր
-
Տեսանյութեր
Դասընթացի նկարագրությունը
Գաղափարախոսությունը և սկզբունքները
Let’s Go-ի երրորդ հրատարակությունը յոթ մակարդակից բաղկացած դասընթաց է՝ նախատեսված առաջին անգամ
անգլերեն սովորող երեխաների համար: Գրքերում տեղ գտած թեմաները և իրավիճակները կիրառելի են ցանկացած
վայրում գտնվող երեխաների համար:
Let’s Go-ն շեշտը դնում է հաղորդակցության վրա՝ մանրակրկիտ վերահսկվող քերականական ուսումնական ծրագրի
շրջանակներում: Առաջին դասից սկսած, սովորողներին առաջարկվում են բազմապիսի հանձնարարություններ, որոնցում
ուշադրությունը կենտրոնացվում է ինտերակտիվ հաղորդակցության վրա: Հանձնարարությունների բարդությունը գնալով
ավելանում է: Սովորողներին պարբերաբար առաջարկվում են նոր բառապաշար և կազմություններ, որպեսզի նրանք
ունենան նոր մակարդակներից յուրաքանչյուրում հաղորդակցվելու համար անհրաժեշտ գիտելիքներ:
Դասընթացի ընթացքում երկխոսությունների, երգերի և վարժությունների միջոցով ներկայացվում են երեխաներին ծանոթ
իրավիճակներ: Դա սովորողներին թույլ է տալիս արագ սկսել անգլերեն խոսել իրենց առնչվող իրավիճակների մասին:
Դասերից յուրաքանչյուրում տեղ գտած հանձնարարությունները և վարժությունները մեծապես սովորողակենտրոն են:
Սովորողներին խրախուսում են հաղորդակցվել միմյանց հետ, սկզբում խմբերում, ապա՝ զույգերով, որից հետո նրանց
մոտ ձևավորվում է բավարար վստահություն, և նրանք բավականաչափ տիրապետում են լեզվին: Զույգերով այս
աշխատանքը չափազանց կարևոր է, քանի որ հենց դրանց օգնությամբ է, որ սովորողները անկեղծ շփվում եմ միմյանց
հետ՝ դասասենյակից դուրս իրենց կյանքին առավելագույնս նման իրավիճակում:
Let’s Go-ում տեղ գտած դասերը ներառում են տարբեր մեթոդներից վերցված հնարքներ, որոնք բազմիցս ապացուցել են
իրենց արդյունավետությունը՝ երեխաներին անգլերեն սովորեցնելու գործում: Սույն դասընթացում տեղ գտած բազմաթիվ
մեթոդներից և հնարքներից են՝
- MAT (Մոդել, Գործողություն, Զրույց կամ Model, Action, Talk) մեթոդը , որում շեշտը դրվում է
գործողությունների կիրառման, ինչպես նաև համառոտ, ինտենսիվ վարժանքների վրա, որոնք սովորողներին
թույլ են տալիս նվազագույն ժամանակահատվածում ձեռք բերել առավելագույն անգլերեն հմտություններ.
- Տոտալ ֆիզիկական արձագանք (Total Physical Response կամ TPR) , որը մասամբ հիմնված է այն
գաղափարի վրա, որ ֆիզիկական գործողությունը լեզվի հետ կապակցելը օգնում է սովորածը յուրացնելուն.
- Ֆունկցիոնալ մոտեցում, որի ժամանակ շեշտը դրվում է այն պատշաճ կոնտեքստի վրա, որում կարող են
կիրառվել լեզվական տվյալ օրինակներն ու արտահայտությունները.
- Հաղորդակցային մոտեցում, որը հիմնված է այն գաղափարի վրա, որ դասասենյակում կիրառված լեզուն պետք է
կիրառվի՝ սովորողների համար իմաստալից մտքերն ու զգացողությունները փոխանցելու համար.
- Աուդիո-լեզվական մոտեցում, որը կենտրոնանում է լեզվի հնչյունների և շարահյուսության վրա.
- Քերականական/Կառուցվածքային մոտեցումներ, որոնք ուսումնասիրում են քերականությունը՝ կենտրոնանալով
լեզվական օրինակների և կազմությունների վրա՝ ընկալմանն ու յուրացմանը նպաստելու համար:
Let’s Go-ի նոր հրատարակության ուղեցույցում տեղ են գտել նաև ամենավերջին գիտական նյութերը: Այն ներառում է
Բազմակի հակումներ (Multiple Intelligences) կրթական տեսությունը, որի հիմքում այն գաղափարն է, որ
սովորողների՝ սովորելու ընդունակությունը պարունակում է բազմաթիվ ռազմավարություններ: Բացի այդ, Գործընթացի
վրա կենտրոնացած ուսումնառության ժամանակ շեշտը դրվում է կրկնության միջոցով համապատասխան մոդելների
ձևավորման վրա՝ լեզվական գործընթացում լավագույն նյարդային ուղիները սահմանելու համար:
Մակարդակների նկարագրությունը
Եկեք սկսենք
Let’s Go-ի երրորդ հրատարարակության այս նոր մակարդակը Let’s Go-ի նախնական ներածությունն է: Դրա
բաղադրիչների կազմությունը նույնն է, ինչ այլ մակարդակներում, սակայն նախատեսված է անգլերենի ֆորմալ
դասընթաց չանցած սովորողների համար: Թեմատիկ հարցերի և համապատասխան պարզ քերականական օրինակների
շուրջ կառուցված նախաընթերցանության այս մակարդակը սովորողներին ծանոթացնում է որոշ պարզունակ
դասասենյակային արտահայտությունների, օգտակար բառապաշարի և հնչյունների հետ: Հնչյունաբանության վերաբերյալ
հավելյալ ցուցումներ և աջակցություն կարող եք գտնել նոր Let’s Go հնչյունաբանության գրքերում:
Մակարդակ 1
Այս մակարդակը նաև Let’s Go-ի ներածությունն է: Այն նախատեսված է սովորողների համար, որոնք արդեն որոշ
չափով ծանոթ են անգլերեն այբբենարանին: 1-ին մակարդակը կենտրոնանում է ֆունկցիոնալ երկխոսությունների,
հարցուպատասխանների և բառարանային աշխատանքի միջոցով տարրական բանավոր լեզվի զարգացման վրա:
Այս նոր հրատարակության բաժիններից յուրաքանչյուրը պարունակում է ավելի շատ բառապաշար՝ միմյանց հետ
շփվելու համար սովորողներին առավել բազմազան հնարավորություններ ընձեռելու նպատակով: Լեզվական ոճերը
կենտրոնանում են Be, Like, Can-ը առաջին դեմքով կիրառելու վրա՝Wh- ևYes/No հարցական ձևերի հետ միասին:
Անկախ նրանից՝ սովորողները այս մակարդակում ընթերցանություն սովորում են, թե ոչ, այն ներառում է
ընթերցանության հմտությունները փորձելու բազմաթիվ հնարավորություններ՝ երկխոսությունների, երգերի և համառոտ
զրույցների միջոցով: Այբբենարանի տառերի և դրանց հնչյունների ուսումնասիրությունը այս մակարդակում կարող է
նաև լրացվել նոր Let’s Go Հնչյունաբանության շարքով:
Մակարդակ 2
Այս մասը այն սովորողների համար է, որոնք ավարտել են 1-ին մակարդակը և ծանոթ են տարրական
հարցուպատասխանի օրինակներին, քերականական կազմություններին և բառապաշարին: Սովորողներն սկսում են
ընթերցանության հմտություններ ձևավորել 2-րդ մակարդակում՝ կենտրոնանալով պարզ նախադասություններում
տեսողաբար ճանաչելի բառերի կիրառման վրա: Նոր օրինակներով ու հասկացություններով հավելյալ անդրադարձ է
արվում երրորդ դեմքով հոգնակի բառաձևերին և ներկա շարունակական ժամանակաձևին:
Մակարդակ 3
Այս հատվածում ուշադրությունը կենտրոնացվում է 2-րդ մակարդակում ներկայացված քերականական օրինակները
կիրառելու՝ սովորողների կարողությունը զարգացնելու վրա: Սովորողներից աստիճանաբար պահանջվում է՝
ընթերցանության համառոտ հատվածներից կարդալ այդ կազմություններն ու տեսողաբար ճանաչելի բառերը:
Մակարդակ 4
Այս մակարդակը ծավալվում է նախորդ մակարդակներում սովորած բառապաշարի և քերականության շուրջ և
ներկայացնում է նոր կազմություններ: Այն նաև առաջարկում է փոքր-ինչ ավելի երկար ընթերցանության հատվածներ,
որոնք ներառում են ծանոթ կազմություններ և հաճախ հանդիպող տեսողաբար ճանաչելի բառեր: Այս փուլում
վանկարկումները հավասարակշռված են հավելյալ ընթերցանությամբ և կատարողական հնարավորություններով,
ինչպիսիք են՝ բանաստեղծությունները, համառոտ երկխոսությունները և ընթերցանության հատվածները:
Մակարդակ 5
Այս մակարդակում շարունակվում են շրջանառվել նախորդ մակարդակներում սովորած գիտելիքները՝ միաժամանակ
ներկայացնելով նոր կազմություններ: Դրանում երկխոսությունները ներկայացված են տեքստի ձևով՝ «խոսքային
պղպջակների» փոխարեն՝ դասին առավել հասուն տեսք հաղորդելու համար: Այս հատվածները ներառում են նախորդ
մակարդակներում արծարծված քերականական օրինակներ:
Մակարդակ 6
Այս մակարդակում մեկտեղված են նախորդ հինգ մակարդակներում ձեռք բերված լեզվական հմտությունները և
ներկայացվում են նոր կազմություններ, որպեսզի սովորողները իրենց լեզվական հմտությունները կիրառեն իրենց մասին
խոսելու, իրենց կարծիքներն ու զգացողություններն արտահայտելու համար: Ինչպես և 5-րդ մակարդակում,
ընթերցանության հատվածները երեքից չորս պարբերության չափով են: